5 podstawowych wskazówek na start każdej strony firmowej - Szybkie strony

5 podstawowych wskazówek na start każdej strony firmowej

5-sposobw-na-strone-2Kiedyś posiadanie firmowej strony Internetowej dawało przewagę konkurencyjną, dziś jest wymogiem, bez którego praktycznie nie będziecie istnieć dla swoich klientów, ponieważ Jeżeli czegoś nie ma w Google to nie istnieje. Tworzymy profesjonalne strony Internetowe od ponad 10 lat i w tym wpisie chcielibyśmy przedstawić Wam 5 niesamowicie ważnych wskazówek dotyczących tworzenie firmowej strony Internetowej. Zapraszamy do lektury!

1. Czas to pieniądz

W wirtualnym świecie to powiedzenie sprawdza się zwykle na Twoją niekorzyść. Jeśli Twoja strona będzie wolna, nie zarobisz. Nie licz na cierpliwość, jeżeli potencjalny klient, nie dotrze szybko do interesujących go informacji, jesteś na straconej pozycji. W internecie znajdziesz wiele testów szybkości wczytywania się strony, skorzystaj z nich i w razie potrzeby reaguj.

2. Dokąd ta droga prowadzi

Zadbaj o dobrą nawigację w witrynie i nie pozwól by internauta stracił cierpliwość przeklikując się przez wiele zakładek nim dotrze do celu. Brak intuicyjnej nawigacji to dziś podstawowe kryterium, które decyduje o porzuceniu strony przez użytkownika. Wiele mówi się o prostych stronach internetowych wskazując je jako wzór do naśladowania. Ten trend nie przeminie, może się jedynie utrwalić.

3. Profesjonalizm widać, słychać i…

Profesjonalne strony Internetowe nie mogą przypominać stron prywatnych, np. blogów. A zatem zrezygnuj z reklam, bo zarabiać masz na swoim biznesie, a nie sieci reklamowej Google. Co więcej powiązanie tematyczne może skutkować, iż na Twojej stronie pojawią się reklamy konkurencji. Zrezygnuj z muzyki w tle, bo to już było i generalnie w Polsce się nie przyjęło, a Twoja strona to nie hipermarket, w którym ciągle coś buczy nad uchem. Przeczytaj swoje teksty i upewnij się, że są poprawne pod względem gramatycznym i ortograficznym. W miarę możliwości korzystaj również z narzędzi dostępnych w tradycyjnych edytorach tekstu. Wyjustowany tekst lub pogrubione kluczowe frazy przyciągają nasz wzrok i dobrze wyglądają.

4. Nowinki, nowości, aktualności

Twoja strona to nie gazeta i nie wymaga codziennych prac aktualizacyjnych, ale nie popadaj w skrajności. Nawet piękna strona internetowa traci na wiarygodności jeżeli ostatni wpis w aktualnościach jest sprzed dwóch lat. Profesjonalne strony Internetowe powinny żyć, a jeśli nie masz żyłki do blogowania lub czasu na klikanie w nawet najbardziej przyjaznym CMS, to wyłącz zakładki, które służą do prezentacji aktualności.

5. Klient nasz Pan

Tworzysz stronę by pozyskać klientów. Pamiętaj o tym na każdym etapie, bo każdy element strony powinien być skierowanym frontem do klienta. Grafika – kusząca dla oka. Teksty – przyciągające uwagę korzyściami. Odnośniki – np. do social media, aktualne i działające. A wszystko razem dające odczuć, że Twój potencjalny klient trafił na najlepszy możliwy adres w sieci.